Monday, July 23, 2007

اول حاجة اعملها

بسم الله الرحمن الرحيم

الاول اعرفكوا بنفسى انا ولنفرض انى اسمى (الوحدة بتقتلنى) اوك غير كدة انى بقى من جمهورية مصر العربية محافظة الشرقية مدينة الزقازيق فى هندسة جامعة الزقازيق قسم كهرباء .
اتكلم عن نفسى شوية:
مشكلتى بقى انى مبعرفش اتكلم عن نفسى خالص بس ممكن احاول مثلا انى اقول انى بحب من الممثلين منى ذكى وساعات السقا واكيد اسماعيل يس ومن المغنيين اكيد تامر حسنى وشيرين عبدالوهاب واكيد بموت فى اغنية تامر اللى عاملها نكنيم وبحب المواد الرياضية ومبعرفش احفظ.

ليه انا عملت مدونة؟
الاول انا عاوز اعرفكوا ليه انا عملت مدونة طبعا اى واحد عادى مش هيعرف موضوع المدونات دة لوحدة ودة اللى حصل معايا حضرت لقاء مدونين وانا اساسا مش مدون عجبتنى الفكرةانى كل ما احس بحاجة اكتبها لأن دة اكيد بيحصل اساسا بس مكنش عالنت وعجبنى موضوع النقاش دة ميبقاش عالنت بس لأ دة ممكن يبقى فى لقاءات بين الناس وبعضها ونتكلم فى ايه الى مدايقنا ونعرف بعض ايه اللى اتوصله كل فرد فينا يمكن يخدم حد تانى ونفيد بعضنا بجد مش كل واحد يبقى لوحده بس للأسف انا اول مرة اجرب موضوع المدونات دة فيارب الاقى ردود عالنت ذى منا لاقتها فى الحقيقة ونرد على بعض ونحاور بعض ونتكلم فى مشكلاتنا ونحلها لبعض

No comments: