Sunday, March 30, 2008

الى كل شاب وفتاة

احب اقول لكل شاب وكل فتاء لا تنحرف ولو عمك ضربك على قفاك واخد عقد الشقة منك غصب عنك اشكره وبوس ايدك شعر ودقن والجريمة لاتفيد واطلب فى نهاية البرنامج اغنية لأمى العزيزة ست الحبايب ياحنانة انت

مش دة اللى انا عاوز اقولو اللى انا عاوز بجد اطلبه من الشباب اننا لازم كلنا نحاول نبعد عن المخدرات طبعا فى طبقة من الشعب اللى بتاخد المخدرات اللى بيتكلم عنها ا/عمرو خالد لكن بصراحة دى مش طبقتى انا اللى عاوز اتكلم عليه هما طبقة الحشيش والبانجو لأن الحاجات دى بقت زى السجاير العادية انا بدأت احس ان لو حد دخل سوبر ماركت وقالو عاوز قرش حشيش هيقولو اتفضل وفى ناس بيقولو مش مضرة لدرجة انى بصراحة مرة قابلت 2 فى كلية طب وقالولى انها مش مضرة بس بجد انا نفسى الشباب يبطل اى حاجة بتذهب العقل ونبدأ بقة نبص لمستقبلنا وحياتنا ونبص لقدام مش لأنهاردة ويارب كلامى دة يأثر ولو فى ربع واحد

5 comments:

احمد الجيزاوى said...

حاضر
هنبعد
هههههههههههه
كلام جدا
بس علشان نقنع الناس لزم تكون الحمله له اثر وشغل فى الشارع المصرى ولا تكتفى بكلام وعلى النت وبس
لا لزم تعرف انى الناس عوزة من يوصلهم وخصوصا المدمنين
ولا هيكون الرد حاضر هبعد عن المخدرات ويسيبك وينسه وكانك معملتش حاجه
عموما تحياى ليك ولمدونتك الرائعه
احمد الجيزاوى

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

السلام عليكم
كلام متين

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا said...

يالهوي يعني السخامة المخدرات دي بقت منتشرة كدة
أصلي ماأعرفش
كنت في الغيبوبة
ربنا يستر علي شبابنا

الوحدة بتقتلنى said...

احمد الجيزاوى
ثانكس يااحمد على مرورك وادينا كل واحد يااحمد بيحاول من ناحية وبإذن الله صوتنا يتسمع

رئيسة الحزب
شكرا ياسيادة الريسة وبجد انتى مدونتك جميلة موت وربنا يوفقك

مفقوعة
اة واللهى الحاجات دى بقت عادى موووت زى ما بقلك ناقص يبيعوها فى السوبر ماركت وربنا يسترها علينا ياااارب

شيتووووووووووووس

oceaneyes said...

ربنا يهدى الجميع


تحياتى

:)