Saturday, August 4, 2007

عاوز اقولكوا حاجة

بسم الله الرحمن الرحيم
عاوز اقولكوا حاجة لازم مش لازم بس دى حاجة اكيد لازم تعرفوها بصوا اياكوا تكونوا طيبين مع اى حد فى الدنيا ومـأمنش لحد ولو حد عاملك كويس تأكد انه عاوز منك مصلحة بس اللى عاوز اوصله انك لازم تكون عارف ان الطيبة دى معدتش موجودة الا فى واحد فى المليون واللى لازم تعرفه برضو ان الناس كلها خبثة ومحدش كويس فى حياته اساسا الا زى ما قلتلكوا واحد فى المليون وانتوا اكيد عمركوا ما هتقابلوا الواحد فى المليون دة لأن دة صعب موووووووووووووووووت وانا انهاردة قدامكوا هكون وحش مع الناس لأن الناس بتحب كدة ومحدش فيكوا يفتكر انى بهلوس او بهبل لأ انا بتكلم بد وياريت تكونوا فى حياتكم حريضين نش هقولكوا وحشين لأ بلاش تكونوا طيبين هى دى الفكرة

2 comments:

EnSaNa said...

هقولك حاجه ممكن تصدقنى او لا براحتك..
انا وحده من الناس الى انت بتقول انك صعب انك تلاقيهم ف الدنيا انا انسانه طيبه جدا جدا وربنا يعلم انى مش بكذب.
و عمرى مندمت انى طيبه رغم ان بسبب طيبتى دى ناس كتير جدا جرحتنى لكنى عنرى منجمت انى طيبه ولا عمرى ندمت انى بعامل الناس بطيبه
عارف ليه ؟
لأننا بشر كل انسان فينه ربنا خلقه طيب من جواه يمكن الظروف بتغيرنا شويه لكن ف الاخر احنا بشر ومش معنى ان ف ناس كتتتتتتير مش كويسه اننا نكون زيهم لا طبعا
عمرك متندم انك طيب لان ده الصح.

صدقنى كل انسان مهما كان وحش او مش كويس لكن جواه انسان طيب اوعى تندم انك طيب اوعى تعامل الناس وحش
خليك انت زى م انت وصدقنى اى حاجه بتعملها كويسه ربنا بيجازيك عليها خير.

انا مش موافقه ع الفكره بتاعتك
احناااااا بشر مش حيوانات عايشه ف غابه

الوحدة بتقتلنى said...

ثانكس مووت عالكومنت ياإنسانة وعلى فكرة انا حاولت ادخل عالمدونة بتاعتك معرفتش من هنا وعالعموم شكراوعلى فكرة موضوع ان انا اكون طيب مع الناس مش هينفع مع كل الناس لأن فى ناس بتعتبر الطيبة ضعف

شيتوووووووووووس